Vechta

Michiel schreef op zondag 15 september 2019 om 00:16 uur

Waar zal ik beginnen: wie heeft er nou precies gewonnen????
Ik had mij zeer verheugd op deze avond maar wat een anti climax werd het.
Ik loop al ruim 25 jaar in de baansport rond maar zelden zo'n chaotisch avond mee gemaakt. Het had niks met de organisatie te maken, maar puur met valpartijen(veel in de eerste bocht) kapotte motoren een speaker die niks door had hoe de wedstrijd verliep.
Duitsland oppermachtig maar in de halve finale... Ja zeg het maar. Dan de finale, Berge met een alles of niets inhaal manoeuvre Stichauer voorbij, dus Frankrijk kampioen... Speaker zegt gefeliciteerd Tsjechië met de eerdere plek. Zeer verwarrend. Voor mij een deceptie deze avond.

Reacties

vincent schreef op zondag 15 september 2019 om 09:22 uur

Waarschijnlijk de zelfde speaker als in Cloppenburg. Die kreeg de naam van Pawlicki niet uit zijn strot, en riep dan maar :eine Pole.

Jesper schreef op zondag 15 september 2019 om 11:12 uur

In Cloppenburg waren andere speakers als in Vechta.

Michiel schreef op zondag 15 september 2019 om 11:29 uur

Ik wacht jou reportage graag af over vechta, wat jij nou van deze avond vond.

Broodkogel schreef op zondag 15 september 2019 om 13:32 uur

Cloppenburg was een mooi evenement, heel mooie heats gezien.
Commentaar was beneden peil, niet kundig en vond zichzelf heel belangrijk.
Vechta was voor mij bijzonder, niet wat de races betreft maar meer in de sfeer van mijn privé leven.
Tja, even had ik na afloop nog even de hoop dat zelfs Nederland wereldkampioen zou worden.
De Duitse verslaggeving was duidelijk in mineur na de gemiste finale van het thuisland.
Frankrijk de terechte kampioen maar de verslaggeving was een circus die zijn weerga niet kent.
Zo heb ik dit raceweekend beleeft......