Noordwolde EK halve finale

Jesper schreef op dinsdag 2 juli 2013 om 20:11 uur

Zaterdag van 18:30 t/m 20:30 training van het EK veld. Daarvoor om 12:30 de Jeugd & Nationaal wedstrijd. Zondag om 13:00 de wedstrijd.

<strong>Startlijst:</strong>

1. Enrico Janoaschka
2. Danny Warwick
3. Jannick de Jong
4. Jacob Nymark
5. Jorg Tebbe
6. Erik Eijbergen
7. Rene Lethinen
8. Mathieu Tressarieu
9. Michaela Krupickova
10. Matthias Kroger
11. Paul Cooper
12. Jan Bohac
13. Alexandre Dubrana
14. Torben Praestgaard
15. Michael Hadek
16. Dirk Fabriek
17. Charlie Saunders
18. Mark Stiekema

<strong>Reserves:</strong>

19. Henry van der Steen
20. Pascal Swart


Natuurlijk verzorgen wij ook weer live uitslagen, een link naar de pagina zal later deze week volgen.

Reacties

hilda schreef op dinsdag 2 juli 2013 om 20:39 uur

Ik zie geen Martin Smolinski meer staan. Weet iemand de reden?

Mancini2402 schreef op dinsdag 2 juli 2013 om 20:56 uur

http://www.speedweek.com/langbahngp/news/40120/Martin-Smolinski-Am-liebsten-alles-hinschmeissen.html

Wellicht dat het hier mee te maken heeft, is alleen wel in het Duits. Weet ook iemand waarom Theo niet meer aan de start staat?

Michiel schreef op woensdag 3 juli 2013 om 05:12 uur

«Die ganze Europameisterschaft auf der Grasbahn, der ganze Scheiß, was soll das noch? In meiner derzeitigen Situation denke ich wirklich darüber nach, ob ich absage. Finanziell zahle ich drauf, das hat wenig Sinn. Das Finale ist in Bielefeld, das wäre gut. Aber was bringt es mir?»

Denk inderdaad dat hij zijn plek heeft terug gegeven, blijft een raar mannetje...

hilda schreef op woensdag 3 juli 2013 om 12:18 uur

Het heeft dus te maken met geld.Weet zo n jongen dan niet vooraf wat hij gaat vangen??? Lijkt mij wel.

Jesper schreef op woensdag 3 juli 2013 om 13:10 uur

Ik denk dat hij door al het gedoe met de Langbaan \'Grand Prixs\' zijn interesse in de grasbaan sport aan het verliezen is...

Michiel schreef op woensdag 3 juli 2013 om 13:29 uur

Hij wil zo graag in de speedway GP want daar is alles super geregeld, TV, sponsoring, geld enz....

Jesper schreef op woensdag 3 juli 2013 om 13:46 uur

Kan hij nog lang wachten :-)

Igepa schreef op woensdag 3 juli 2013 om 15:56 uur

Zo slecht rijdt hij geen speedway op het ogenblik, geef hem best een kans om zich te plaatsen voor Gp\'s in 2014.

hilda schreef op woensdag 3 juli 2013 om 16:43 uur

Mijn vraag is nog steeds weet zo n rijder niet hoeveel hij gaat krijgen . En kan hij zo maar zeggen ik kom niet. Vorig jaar met de finale in Eenrum was hij ook in 1 keer spoorloos . Hij zei dat hij last van de rug had maar reed 1 dag later wel de sterren van de hemel in engeland. En zou hij wel in een andere wedstrijd mogen starten???

crustydemons schreef op woensdag 3 juli 2013 om 18:35 uur

met of zonder smolinski ik kom naar noordwolde nederlands feestje top in grasbaan is stiekema fabriek de jong de jocker voor mij is van der steen heel goed bezig groetjes sleypen vital

Michiel schreef op donderdag 4 juli 2013 om 07:56 uur

Vd Steen staat reserve. Noordwolde is een moeilijke baan hele krappe bochten, denk dat de buitenlanders het er moeilijk gaan krijgen. zie De jong, Fabriek, en Stiekema wel goede kans maken.
Gr

Jesper schreef op vrijdag 5 juli 2013 om 11:09 uur

De live uitslagen zijn zondag via de onderstaande link te vinden:

<a href=\"http://live.baansportfansite.nl/event/6/ek-grasbaan-solo-semi-finale-noordwolde.html\" target=\"new\">http://live.baansportfansite.nl/event/6/ek-grasbaan-solo-semi-finale-noordwolde.html</a>

punter electronica racing schreef op zaterdag 6 juli 2013 om 13:11 uur

Smolinski maakt totaal geen kans op een baan als Noordwolde
Zoals Michiel al zei, een moeilijke baan voor de buitenlanders, maar ook Stiekema komt nooit goed uit de verf in Noordwolde
Hopen dat hij morgen weer een positieve uitschieter heeft net als de andere Nederlandse deelnemers.

hilda schreef op zaterdag 6 juli 2013 om 18:06 uur

op de website van smolinski staat dat hij geen zin heeft in Noordwolde ivm het onrecht wat hem is aangedaan in Noorwegen.

Bart schreef op zaterdag 6 juli 2013 om 22:12 uur

Is er nog iemand die iets weet van de training?.

Jesper schreef op zaterdag 6 juli 2013 om 22:26 uur

Yep, ik ben vanuit Mulmshorn nog even snel langs geweest. Trainingen zijn goed verlopen. Hier en daar wat onschuldige valpartijen, maar alles liep OK af. De Nederlandse jongens zaten er goed bij, komt wel goed morgen denk ik zo.

Bart schreef op zaterdag 6 juli 2013 om 22:55 uur

Dank je, het weer is goed hoop dat de baan goed is dus mooie wedstrijden morgen met veel publiek.

Michiel schreef op zondag 7 juli 2013 om 17:35 uur

Kom net weg uit noordwolde, goede organisatie maar wat een slechte baan is het toch, totaal ongeschikt voor een EK halve finale. Veel gestuiter en echt te krappe bochten. Jammer

hilda schreef op zondag 7 juli 2013 om 19:07 uur

Mooie wedstrijden gezien alleen jammer dat henry van der steen niet de hele middag meedeed. Ik had graag gezien dat hij was ingevallen voor die tsjech .Wat een aanfluiting was die vent, hij had beter mee kunnen doe bij de vtbm in de klasse toppers in de dop.

marten schreef op maandag 8 juli 2013 om 22:37 uur

Wat media aandacht betreft kun je beter op een fietse door frankrijk toeren,dagblad van het noorden pakte vandaag weer fors uit met een artikel over de EK-semi in noordwolde!!!!!!!!!!!!!
Het was wat aan de stoffige kant,maar desondanks leuke wedstrijd gezien.

HZ-JAWA schreef op dinsdag 9 juli 2013 om 08:27 uur

Wie Recht Du hast Hilda!
Verstehe auch nicht das so ein TOP-Fahrer wie Henry van der Steen zuschauen muß. Wäre er früher ins Rennen gekommen hätte er vorne mitfahren und sich evtl. für Bielefeld qualifizieren können. Der Tscheche hätte sich auch in der 125er Klasse blamiert!